Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Σταμάτης Γονίδης: Μιλάει για το νέο βιβλίο και τα σενάρια που γράφει!

Σε δημιουργικό οίστρο βρίσκεται αυτόν τον καιρό ο Σταμάτης Γονίδης και μιλάει για όσα ετοιμάζει...
Ολοκληρώσατε παράλληλα και το νέο σας βιβλίο.
Το δεύτερο κατά σειρά βιβλίο µου «Η απόλυτη ευτυχία του να µην υπάρχεις» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Άκτιστον, που είναι µια δική µου εταιρεία. Αισθάνοµαι ότι είναι ευλογία να τα κάνω όλα αυτά και µερικές φορές αναρωτιέµαι αν µου αξίζουν, γιατί µπορεί να ονειρεύτηκα κάποια, αλλά µου ήρθαν ακόµα περισσότερα. Το ταλέντο σε κάνει γνωστό, αλλά αυτό που σε κρατάει είναι ο χαρακτήρας. Αν δεν έχεις καλό χαρακτήρα, είναι σαν να πετάς ένα διαµάντι στα σκουπίδια. Πιστεύω, ακόµα, πως αν δεν µε είχε περιορίσει η µητρική µου γλώσσα, θα είχα δώσει πολλά εκτός συνόρων. Όµως η Ελλάδα είναι για µένα ο κόσµος όλος, το κέντρο της Γης. Αισθάνοµαι πολύ προνοµιούχος που γεννήθηκα σε αυτή τη χώρα και νοµίζω ότι χρωστάω στον κόσµο και δεν θα ξεχρεώσω ποτέ. Παράλληλα γράφω δύο σενάρια, τον «Τελευταίο Άγιο» και τον «Μαύρο Άγγελο», και βρίσκοµαι σε επαφές µε παραγωγούς του εξωτερικού για να προχωρήσουµε σε κινηµατογραφικές ταινίες.
Βρίσκεστε σε οργασµό δηµιουργίας...
Η αλήθεια είναι πως βρίσκοµαι σε οίστρο, σε καλλιτεχνικό οργασµό, γιατί από τον άλλο το έχω ξεχάσει (σ.σ.: γέλια). Ξέρεις, όταν έχεις βρει την ηρεµία σου στο σπίτι και στον χώρο σου, δεν µπορείς παρά να κάνεις όµορφα πράγµατα.

Πηγή: Real

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.